سوالات متداول

حمل

چه روش های حمل و نقل در دسترس هستند؟

“در ارزونکده، سه روش حمل و نقل برای ارسال سفارش‌های شما در نظر گرفته شده است:

  1. ارسال با پیک در تهران: برای مشتریانی که در داخل شهر تهران قرار دارند، امکان ارسال سفارش با پیک وجود دارد. در صورتی که تمایل به ارسال سریع دارید، می‌توانید در بخش یادداشت سفارش خود اعلام کنید. همچنین می‌توانید با شماره تماس 09204500161 تماس بگیرید و درخواست ارسال سریع با پیک را ثبت کنید. تلاش ما این است که در همان روز سفارش شما با پیک ارسال گردد.

  2. ارسال با پست پیشتاز به سایر شهرها: برای مشتریانی که در شهرهایی به جز تهران زندگی می‌کنند، گزینه ارسال با پست پیشتاز در دسترس است. این روش برای ارسال سریع به سایر مناطق کشور مناسب است.

  3. ارسال با باربری برای سفارش‌های سنگین یا مواد ممنوعه: برای سفارش‌هایی که به دلیل وزن سنگین یا محتوای ممنوعه مانند مواد اشتعال‌زا (مانند ژل آتش‌زا، الکل، اسپری و غیره) ارسال آن با پست ممکن نیست، می‌توانید از گزینه ارسال با باربری استفاده کنید. این روش مناسب برای ارسال اقلام سنگین و غیرقابل ارسال با پست است.”

چه مدت طول می کشد تا بسته من را دریافت کنم؟

“زمان تحویل بسته‌ها در ارزونکده به شرح زیر است:

  1. در شهر تهران: برای مشتریان در شهر تهران، پس از ثبت سفارش، تحویل بسته‌تان ممکن است همان روز یا در مواردی حداکثر تا 24 ساعت آینده انجام شود.

  2. ارسال با پست پیشتاز: برای سفارش‌هایی که با پست پیشتاز ارسال می‌شوند، زمان تحویل معمولاً بین 4 تا 5 روز کاری است. این مدت ممکن است بر اساس مقصد و مسافت فیزیکی تا مقصد متغیر باشد.

  3. ارسال با باربری: برای سفارش‌هایی که با باربری ارسال می‌شوند، بسته‌های شما معمولاً در مدت 2 تا 3 روز کاری به مقصد می‌رسند. این زمان تحویل نیز ممکن است به عوامل مثل مسافت و منطقه تحویل بسته بستگی داشته باشد.”

 

پرداخت

چه شیوه های پرداختی مورد قبول است؟

“ما در ارزونکده شیوه‌های مختلفی برای پرداخت سفارش‌ها را قبول می‌کنیم:

  1. پرداخت درب محل در تهران: برای سفارش‌های با ارزش کمتر از 5 میلیون تومان در داخل شهر تهران، می‌توانید از پرداخت درب محل استفاده کنید. این شیوه به شما این امکان را می‌دهد که مبلغ سفارش خود را در هنگام تحویل بسته به پیک پرداخت کنید.

  2. پرداخت امن زرین پال: برای سفارش‌های تهران و شهرستان‌ها، می‌توانید از پرداخت امن از طریق زرین پال با استفاده از کارت بانکی خود استفاده کنید. این روش پرداخت امن و راحتی است که مشتریان می‌توانند به سرعت و بدون نیاز به حضور حضوری پرداخت خود را انجام دهند.”

آیا خرید آنلاین امن است؟

“بله، در ارزونکده امنیت خرید آنلاین برای ما اولویت بالایی دارد. ما از روش پرداخت امن زرین پال استفاده می‌کنیم که یکی از روش‌های پرداخت با امنیت بالا است. این روش پرداخت دارای تمام مجوزهای قانونی و بروز برای انجام تراکنش‌های مالی آنلاین می‌باشد.

همچنین، پس از انجام پرداخت موفق، شما یک کد رهگیری دریافت می‌کنید که با استفاده از آن می‌توانید تمام مراحل پیگیری سفارش خود را با کارشناسان ما پیگیری کنید. این امکان به شما داده می‌شود تا به راحتی و به صورت آنلاین از وضعیت سفارش خود آگاه شوید و در صورت نیاز با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.”

سفارش و بازده

چگونه می توانم سفارش بدهم؟

“سفارش دادن در ارزونکده بسیار ساده است. می‌توانید با رعایت مراحل زیر سفارش خود را ثبت کنید:

  1. ابتدا با استفاده از ابزار سرچ و جستجو در بالای صفحه یا از دسته‌بندی‌های موجود در سایت، محصول موردنظر خود را پیدا کنید.

  2. وارد صفحه محصول شده و تعداد موردنظر از محصول را انتخاب کنید. سپس برای افزودن به سبد خرید، روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

  3. اگر سفارش‌های دیگری هم دارید، ادامه دهید و به همین ترتیب محصولات را به سبد خرید اضافه کنید.

  4. وقتی که سفارشتان به پایان رسید، روی دکمه “خرید کنید” کلیک کنید.

  5. در صفحه جدیدی که باز می‌شود، اطلاعات درخواستی خود را با دقت وارد کنید، از جمله آدرس تحویل و اطلاعات تماس.

  6. در مرحله بعدی، به صفحه پرداخت امن هدایت خواهید شد.

  7. پس از ثبت سفارش به صورت صحیح، پیامکی با عنوان “سفارش شما در حال پردازش می‌باشد” دریافت خواهید کرد.

  8. پس از مدت زمان مقرر، سفارش خود را دریافت خواهید کرد.

در صورتی که هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید با شماره تماس 09204500161 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما آماده است تا به شما کمک کند.

چگونه میتوانم سفارش خود را لغو یا تغییر دهم؟

“برای لغو یا تغییر سفارش خود، می‌توانید با شماره تماس 09204500161 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تیم پشتیبانی ما آماده است تا به شما در مراحل لغو یا تغییر سفارش کمک کند. اگر شما نیاز به لغو یا تغییر دارید، لطفاً تا زمانی که سفارش شما هنوز در مراحل پردازش قرار دارد، سریعاً با ما تماس بگیرید تا اقدامات لازم انجام شود. توجه داشته باشید که پس از ارسال سفارش، امکان لغو یا تغییر آن ممکن است محدود یا غیرقابل انجام باشد، لذا تا زمانی که سفارش هنوز در مراحل پردازش قرار دارد، سریعاً با ما تماس بگیرید.”

آیا برای ایجاد یک سفارش نیاز به یک حساب کاربری دارم؟

“خیر، برای ایجاد یک سفارش در ارزونکده نیاز به ایجاد حساب کاربری ندارید. شما می‌توانید بدون حساب کاربری نیز سفارش خود را ثبت کنید. اما برای راحتی و پیگیری بهتر از سفارشات و مشاهده فاکتورهای خود، توصیه می‌شود در هنگام تکمیل اطلاعات خرید در سفارش اول، تیک “ایجاد حساب کاربری جدید” را فعال کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات سفارشات خود را به راحتی در حساب کاربری خود مشاهده و مدیریت کنید.”

چگونه می توانم سفارش خود را دنبال کنم؟

“برای دنبال کردن سفارش خود در ارزونکده، به وسیلهٔ راه‌های زیر می‌توانید این کار را انجام دهید:

  1. اگر سفارش شما با پست پیشتاز ارسال می‌شود، پس از ارسال، یک کد رهگیری برای شما ارسال می‌شود. با مراجعه به وب‌سایت پست به آدرس https://tracking.post.ir/ و وارد کردن کد رهگیری مربوط به سفارش خود، می‌توانید وضعیت پیگیری سفارش خود را بررسی کنید.

  2. اگر سفارش شما از طریق پیک در شهر تهران ارسال می‌شود، می‌توانید با شماره تماس 09204500161 تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. آنها به شما اطلاعات دقیق در مورد وضعیت سفارش و زمان تحویل را ارائه خواهند کرد.”

چگونه می توانم یک محصول را بازگردانم؟

“در صورتی که نیاز به بازگرداندن یک محصول دارید، می‌توانید با مراعات قوانین و شرایط مربوطه، این کار را انجام دهید. برای اطلاع از مراحل بازگرداندن محصول و اطلاعات دقیقتر، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. اعلام قوانین و مهلت‌های بازگرداندن محصولات، در بخش مربوطه از وب‌سایت ما موجود است. کارشناسان ما نیز آماده‌اند تا به شما در مراحل بازگرداندن محصول کمک کنند و سوالات شما را پاسخ دهند.”

ارسال رایگان شهری

برای سفارش های بالای یک ملیون تومان

ضمانت بازگشت وجه

در صورت عدم موجودی یا مغایرت

گارانتی کیفیت

ارسال با کیفیت کالاها

پرداخت امن 100%

زرین پال